Hilfe - Suche - Mitglieder - Kalender
Vollansicht: Jak and Daxter: The Lost Frontier
Gaming-Universe Forum > VIDEOSPIELE > Retro-Diskussion > PlayStation 2
OpenM!cCracker
ZITAT
New Jak and Daxter Title Announced
Apr 1, 2009 @ 12:25pm

Sony has today announced the next installment in the popular Jak and Daxter series. Titled Jak and Daxter: The Lost Frontier, the game will release on both the PSP and PS2 this fall.

Picking up from where the original Jak and Daxter trilogy left off, Jak and Daxter team up with their friend Kiera on her quest to become a Sage and save their world from the threat of darkness. As the environment of their planet slowly dies, the two worldly heroes embark on a mission to protect their world from the threat of “dark eco”.

Very little about the gameplay itself has been revealed other than the guarantee that good ole' fashion Jak and Daxter antics will return along with the inclusinon of the Gunstaff - a brand-new weapon that can transform into, uh, other new weapons...Interesting.

Anyway, you can see the first few images from Jak and Daxter: The Lost Frontier here. We'll keep you posted on any other details as they emerge.

Q: gametrailers.com

Und NEIN es ist kein Aprilscherz ;D
Sleepy
Wieso für die PS2 wall.gif Ich will ein Jak & Daxter für die PS3! Aber als Fan der Serie ist das Spiel eh schon so gut wie gekauft.
OpenM!cCracker
Ich find es eigentlich auch schade das es nicht für die PS3 kommt, aber wer weiss, vllt kommt ja später noch ein originaler PS3 Teil von Naughty himself. Die Hoffnung stirbt zuletzt biggthumpup.gif

Noch besser finde ich es eigentlich wie Sony jetzt wieder mit der PS2 aufdrehen will. Zuerst der Preissturz und nun nach Motorstorm auch noch ein neues Jak and Daxter. Ich hoffe da kommen noch einige AAA Titel für die gute alte Dame, den tot ist sie noch lange nicht cool.gif
Mr.Prinz
Mal sehen, meine PS2 steht hier noch rum. Ich mochte die Serie auch immer, vielleicht kauf ich es :)
OpenM!cCracker
GC 09: Trailer
Sleepy
Die Welt auf der die Drei bruchlanden sieht doch mal ideal für ein Jump'n'Run aus smile.gif Aber, und ich kann es nicht oft genug sagen, wieso für die PS2?! wall.gif heul.gif
OpenM!cCracker
Exclusive The Brink Trailer
Dieses ist eine vereinfachte Darstellung unseres Foreninhaltes. Um die detaillierte Vollansicht mit Formatierung und Bildern zu betrachten, bitte hier klicken.
Invision Power Board © 2001-2018 Invision Power Services, Inc.